Krëfel wil meer hoffelijkheid achter het stuur


Crea / News

krefelMeer dan 7 miljoen voertuigen berijden dagelijks onze wegen. Maar de hoffelijkheid, die gaat erop achteruit. Dat bewijst althans een recente studie. Daaruit blijkt dat maar liefst 66% van de automobilisten vloekt wanneer een andere chauffeur hen op de zenuwen werkt. 12% geeft zelfs toe soms uit te stappen uit de wagen, terwijl 49% al eens zijn toeter gebruikt.

Om het bewustzijn van hoffelijkheid achter het stuur te verhogen, lanceerde Krëfel in samenwerking met Fast Retail Communication deze week een campagne. Hoe? Elke Krëfel-klant krijgt in zijn of haar winkel een blauw handje dat hij aan de ruitenwisser van zijn auto kan hangen. Wanneer je de ruitenwisser laat afgaan, bedank je zo de andere bestuurders voor hun hoffelijk gedrag.

Deelnemende klanten maken bovendien elke dag kans op een waardebon van 50 euro. Het volstaat om een foto te nemen van het blauwe handje op je wagen en die te delen op de Facebookpagina van Krëfel met de hashtag #mainbleue.